weet ff geen titel, lees maar gewoon ;) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Breemhaar - WaarBenJij.nu weet ff geen titel, lees maar gewoon ;) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Breemhaar - WaarBenJij.nu

weet ff geen titel, lees maar gewoon ;)

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

18 November 2009 | Australië, Sydney

(gister al geschreven, maar kon t nog niet plaatsen ;) )
Ey!
tis alweer een tijdje geleden, maar ik ben er weer;)
vorige keer sloot ik af met dat ik niet wist waar heen te gaan, maar heb die middag vervolgens besloten om met de trein(onmogelijk te liften;)) naar de Gold Coast te gaan. Dit is een stuk strand van zo n 35km met daaraan enorme hotels, restaurants, clubs enz, genoeg werk dacht ik zo..
Ik heb me er anderhalf week prima vermaakt terwijl ik wachte op reacties op de sollicitatieformulieren die ik op veel plekken heb ingeleverd. De sollicitatiegesprekken bij de Mac en Hungry Jacks kwamen op niks uit, ik had de mac verteld dat het maar voor 3 weken was ondanks dat me aangeraden hier over te liegen, en de Hungry Jacks hadden me 3x beloofd trug te bellen voor de uitslag, maar de 3e x dat ik trugkwam om te vragen waarom ze me niet belden konden ze me eindelijk vertellen dat ik het niet ben geworden...
Maarrr, ik heb me dus wel vermaakt, aangezien ik veel relaxte mensen heb ontmoet in het hostel waar ik zat, ben paar x uitgegaan (waar eigenlijk heel de stad op gebaseerd is), en het strand en het zwembad bij het hostel waren ook niet slecht :). Kheb trouwens voor het eerst een engels boek uitgelezen, en dat terwijl het nu vrijwillig is x)!
Nadat vrijdag bleek dat ik dus niet bij de Hungry jacks kon werken, ging ik zaterdagochtend weer op pad. Ik was van plan richting Emiel te gaan die hier tegenwoordig ook rondzwerft, maar kon hem niet bereiken. Ik wist wel dat hij zuidelijk van mij zat, dus begon ik maar naar het zuiden te lopen, geen idee waar ik uit zou komen, in elk geval niet uit de stad omdat deze zo lang was en ook was het nog steeds niet mogelijk te liften x) Heel doelloos weer, maar tot nu toe heb ik steeds geluk gehad dus waarom niet weer? :p
Na een halve dag rustig gelopen hebben, kwam ik een groepje gasten met een auto tegen bij een slijter. Ze vroegen of ik van dat lopen geen zin had in een biertje :) uiteraard ;). vervolgens werd ik uitgenodigd om bij hun thuis verder te zuipen, uiteraard ;). Na een weekendje feeste, gamen en zwemmen in een huis waar alleen maar jongeren zitten, en geslapen te hebben op een 2pers bank werd ik gister naar Byron Bay gebracht door 1 van die gasten die daar op de universiteit zit. Helemaal perfect aangezien ik hier met Emiel heb afgesproken :).
Ik heb echt onwijs veel geluk gehad weer! :D
Vanochtend kwam Emiel hier aan, en onwijs toevallig kwamen we een half uurtje later Luuk tegen, die bij ons op de Goudse Waarde zat!
Vanavond gaan Emiel en ik ff plannen maken voor de komende tijd ;)
Je hoort t wel!

  • 18 November 2009 - 07:15

    Suus:

    AAhh shit ben je net misgelopen opt internet! gezellig gister avond? ^^ ik ga zo weer naar school maar heb een korte dag dus ovr leef t wel, denk nog ff filmpje huren en vanavond ga ik pannekoeken bakken :D lekker hea (A) nja hoop dat ze deze keer wel lukken xDveel plezier en doe de groetjes aan emiel, heeft hij ook een waarbenjij.nu??
    liefs Xx

  • 18 November 2009 - 08:10

    Fre:

    Ah gast! Klinkt als Ibiza man !!
    Ghehe, lijkt me wel lekker dat je nu eindelijk weer es effe een bekende tegenkomt!
    Heee, we lezen snel weer!
    Je goeie fan =)

  • 18 November 2009 - 08:32

    Jasper:

    Nu gaan jullie dus samen héél Australië onveilig maken!

    @Suus: emielh.waarbenjij.nu

  • 18 November 2009 - 09:45

    Sivan:

    wat is de wereld toch klein he! toeval allemaal! gister kwam ik erachter dat het vriendinnetje van mijn duitse studiegenoot, vroeger de beste vriendin was van de zus van natalja, haha wat een connecties ;)
    Natalja komt vanavond naar barcelona trouwens!! superveel zin in! en morgen komen thijs en caro uit mn huis! :) dus ik ben ook weer met wat bekenden;) carmel (vriendinnetje uit de kiboets) is hier nu ook trouwens met haar vriendje! gezelligheid!
    veel plezier met emiel!
    xx

  • 18 November 2009 - 10:45

    Bas:

    Haha x) jij vermaakt je prima aan de andere kant van de wereld! Relax dat je bekende mensen ziet, kan je weer is nederlands praten :p

    Succes met plannen maken!

  • 19 November 2009 - 10:20

    Frankl:

    He Jojo,

    nog niet zat van als gefeest en gepimpel? Heb je nog zin in een biertje van mij:) Geniet maar van het mooie weer daar, hier waai ik uit mijn hemd! Zaterdag ga ik met Suus naar de Hogeschool in Utrecht, kijken of we wat leuks voor haar kunnen vinden. Maar eerst zal ze mij moeten helpen met de boot aftuigen, want die moet de stalling in. Weet ze nog niet, maar als ze jouw blog leest, dan wel, gnagna

    leuk ff met je maten op stap lijkt me...

    have fun!

  • 19 November 2009 - 11:34

    Reinier:

    Klinkt weer goed man! Je hebt het tot nu toe echt te goed getroffen tijdens je reis! En te droog dat jullie Luuk ook tegenkwamen!

    Veel plezier nu met Emielos en we lezen snel jullie volgende reisplannen wel weer!

    Latersx.

  • 20 November 2009 - 17:15

    Opa En Oma Suze:

    we vinden het leuk je te volgen zijn 4 jaar geleden ook in bayron bay geweest hebben toen een rondreis gemaakt van sydney tot surfers paradise en via lismore en glen innis terug veel plezier en geniet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken!

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2010

Allerlaatste blog!!

03 Maart 2010

Verslagje uit India!

20 Februari 2010

Honderddrieënveertig lifts!

11 Februari 2010

???

01 Februari 2010

Tasmania!
Jonathan

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 21709

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 08 Maart 2010

Backpacken!

Landen bezocht: