Sydney aangekomen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Breemhaar - WaarBenJij.nu Sydney aangekomen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Breemhaar - WaarBenJij.nu

Sydney aangekomen!

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

29 September 2009 | Australië, Sydney

Jow, ik zit nu dus in Sydney :) heb eigenlijk nog helemaal niet door de stad gelopen en zit nu al achter de pc x) maar dat komt nog wel. Ik ben hier vanochtend aangekomen (maandag) terwijl ik zaterdagmiddag vanuit Mumbai vertrokken ben.. Ik ben dus eerst naar Dubai geweest, een heel stuk de verkeerde kant op maar dat had ik er voor over, want ik kon die enorm moderne stad zien! echt geweldig! Onwijze hoge gebouwen, prachtig verlicht en alsof je in de toekomst zit :D Wat dus een heel verschil is met Mumbai dat vol met krotten en vastgelopen wegen staat. Wel ff wennen, vooral omdat ik in Mumbai continue aangestaart werd en me van alles werd aangeboden omdat ik geld zou hebben en in het winkelcentrum van Dubai moesten ze er niet aan denken die gozer met zn bergschoenen aan te vragen of ik wat van hun goud wilde :p vooral dat ik niet meer aangestaart wordt is jammer... was wel lache :D maar ik was dus vanuit het vliegveld naar het centrum gegaan en wel met de tram die ze sinds deze maand in Dubai hebben, heel mooi systeem allemaal ;) het was ook allemaal overdekt waardoor ik me op een gegeven moment bedacht dat ik aan de andere kant van de stad in een winkelcentrum stond zonder ook maar even in de buitenlucht te hebben gestaan x) twas vooral gaaf om al die dingen van tv (dicovery) in het echt te zien, die tram, de hoogste toren ter wereld, dat hotel aan de zee en toen ik in dat winkelcentrum naar boven keek terwijl ik zat te eten zag ik dat het plafond schuin liep, wat betekende dat ik onder het grootste overdekte skipiste zat! :) vond ik wel leuk dus ;) tijdens de trugweg toch maar even uitgestapt en tussen de wolkenkrabbers gelopen om toch maar even buiten te zijn geweest ;) het was zo n 10uur s avonds toen ik weer incheckte op het vliegveld terwijl ik de volgende morgen pas om kwart over 10 zou vertrekken... Heb 1 uurtje kunnen slapen, en vannacht in het vliegtuig helemaal niet.. 1 uurtje geslapen in de afgelopen nachten dus, en ben niet eens moe! komt nog wel. Ojah dat vliegtuig naar Sydney, naast dat ik niet kon slapen door jankende baby's wilde ik ook eigenlijk niet slapen.. toen ik in mn stoel zat kwam ik er namelijk achter dat ik in een airbus A380 zat!! (khad echt een discoverydag:p) wat betekende dat ik op een breedbeeld voor mn neus bijv. keuze had uit 14 afleveringen Friends, en nog veel meer tvprogramma's, films en muziek :D

ik heb me gratis weg laten brengen van het vliegveld naar een hostel die ik op het vliegveld uit kon kiezen, maar weet niet wat ik er van moet denken.. het zit namelijk vol met duitsers... Maar daar kom ik vast wel over heen ;)

Bedankt voor de reacties! geweldig :D ik kon die indiers trouwes niet echt verstaan nee.. En heel erg bedankt voor de foto ruimte! heb nu ff mn draadje niet bij me maar dat komt binnekort goed.
Ik ga nu ff de stad bekijken voor ik instort;)

  • 28 September 2009 - 05:26

    Sivan:

    Deel 1 van je reis is iig top geweest dus! Haha, ik ben de eerste die reageert! Vandaag mn eerste schooldag, vandaar dat ik zo vroeg op ben voor de verandering.. Ben benieuwd hoe de uni gaat worden.. Heb van 9 tot half 9 vanavond college (wel veel tussenuren) en heb ook nog eens besloten niet te eten (jom kipoer) dus dat is al helemaal niet bevoordelijk. Zal vast goedkomen.. Bueno! Heel veel plezier in Sidney!!! liefs uit barcelona :)

  • 28 September 2009 - 05:56

    Daan:

    Jups, ook ik moest te vroeg op:')
    Dubai lijkt me echt een zieke stad:p
    maar Dude, je bent gewoon in Fokking Sydney!:o
    de reis begint nu pas!
    Heel veel plezier man!(Y)

  • 28 September 2009 - 06:35

    Suze:

    heej lief,
    heb je vanochtend (voor mij) al ff gesproken :) maar je hebt je dubai avondturen maar over gehouden voor de blog denk want dit heb je allemmaal niet verteld :P kan me niet echt wat bij zo'n stad voorstellen maar dat zoek ik nog wel ff op :P om ook nog maar ff enige indruk te kunnen krijgen. weltruste voor nu en succes met het vinden van werk ;)

    liefs Xx

  • 28 September 2009 - 11:52

    Fre:

    Hee Joon,
    Zo te horen heb je genoten van je 'Discovery-dag'..
    Ik heb er niet zo heel veel mee, maar daarvoor moet ik vast mannelijk zijn..
    Klinkt geweldig gozer!
    We kijken weer uit naar de volgende blog!

  • 28 September 2009 - 12:38

    Timmeh:

    Wow! Kijk wat je nu allemaal al meemaakt, en dan te bedenken wat er allemaal nog moet komen!:O Have fun in Sydney!

  • 28 September 2009 - 19:08

    Jasper:

    Zo zo, je hebt in de A380 gezeten!! (Dat kon ik natuurlijk niet ongenoemd laten)

    Je bent goed aan het ontdekken lees ik, misschien dat je binnenkort reisprogramma's op discovery kan doen?

    Verder lijkt het mij ook heel vet om een keer Dubai (en Mumbai en Sydney en de rest van Australië) te bezoeken.

  • 28 September 2009 - 19:40

    Raymon:

    Gast,
    Echt super vet om die verhalen van jou te lezen man! Ben echt super jaloers, niet op de misgunnende manier maar meer op de ik-wil-ook-daarheen-manier ofzo. Ik moet helaas genoegen nemen met de verhalen van jou (wat overigens een genot is om te lezen, je schrijft hetzelfde als je zus;)) Vergeet je je niet af te melden voor komende loodschenopkomst? je weet wat de sanctie is! Veel plezier daar, en ik volg je!
    Grtz Ray
    p.s. Fré: wie heeft jou gezegd dat je niet mannelijk bent???

  • 30 September 2009 - 16:44

    Brammetje:

    Heey de-aan-de-andere-kant van-de-wereld-vriend

    bedankt voor je link naar de site

    hoeist met je? hiero alles goed en de opleiding gaat ook goed!;)

    ik had wel gehoord dat je wegging, Tof die verhalen man, ik ga ze zeker
    lezen!

    he onzettend veel plezier en succes met je reis en geniet ervan;)

    mzl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken!

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2010

Allerlaatste blog!!

03 Maart 2010

Verslagje uit India!

20 Februari 2010

Honderddrieënveertig lifts!

11 Februari 2010

???

01 Februari 2010

Tasmania!
Jonathan

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 21709

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 08 Maart 2010

Backpacken!

Landen bezocht: