Foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Breemhaar - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jonathan Breemhaar - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

16 Januari 2010 | Australië, Sydney

jullie willen natuurlijk bewijs van mn verhalen, dus heb bij het verslag van gister foto's geplaatst ;)
en nu ik toch bezig ben zal ik weer ff over de afgelopen tijd vertellen x)

Na mn blog te hebben geschreven wist ik echt ff niet wat te doen, ik kon timo niet bereiken (iemand zn australische nummer?) en wist ook ff niet wat ik nu wilde zien in australie.
Ik zat daar op een bankje, spreekt ene Craig me aan. Een gozer van 25 die zelf ook niet uit het dorp kwam maar hier voor een tijd aan het spoor werkt. Scheen wel een goeie gozer en hij nodigde me uit om in de pub een biertje te doen. met mn dagbudget kan ik hooguit 3 biertjes in de pub drinken, en dan verhonger ik, dus dat zeg ik tegen m. Ow geeft nie hoor, kverdien toch 2000 per week.. Was wel weer een gek avondje met de ozzies x) (Frank, krijg hier bier zat hoor, laatste waar ik me druk om moet maken :p)
Die Craig zat in zn eentje in een vakantiehuisje met 6 bedden, dus daar kon ik wel bij. En vanmorgen mocht ik mezelf naar buiten laten want hij was al aant werken.

Nogsteeds had ik nog niet kunnen bedenken waar ik heen zou gaan...
ik liep maar richting de snelweg die een stuk uit het dorp lag, onderweg kocht ik melk in de milkbar, en ging aan een tafeltje ontbijten.
toen ik klaar was stopte er een wagen en de man, Roger, vroeg waar ik heen wilde en of ik een lift wilde. Dat nam ik aan, hij ging trug naar zn huis in Melbourne na een 3weekse vakantie in het westen.
Ik dacht eerst halverwege de rit ergens in een stad uit te stappen, maar hij deed een voorstel. Als ik wilde kon ik de komende nachten bij hem overnachten, en dan had ik tijd om de stad wat beter te verkennen. Emiel en ik waren er maar 2 nachten gebleven en hebben er vrij weinig van gezien, maar proberen de steden een beetje te vermijden vanwege de kosten ;).
Het komt er op neer dat ik nu een prachtige kamer heb met een 2pers bed, maaltijden inbegrepen, en zo de trein kan nemen om in het centrum te komen :D
Ik vroeg die gozer hoe het komt dat iedereen hier zo relaxed is, dit soort dingen overkomt me namelijk echt continu! Volgens hem is dat de cultuur hiero ;)

En ik heb idd al veel contacten opgedaan! En een aantal hebben me ook gevraagd om nog s langs te komen, maar daar heb ik al de tijd niet eens meer voor x)

Misschien dat ik Timo hier kan vinden want die zou naar tasmanie gaan en de boot vertrekt hier vandaan, maar we zullen zien.

foto's gecheckt?

ow en ik moet een paar van jullie teleurstellen, over een maand ben ik nog nie trug, dan ga ik namelijk naar India ;) 8 Maart land ik pas in Schiphol,

blijf reageren! word ik heel gelukkig van :D

g'day mate!

  • 15 Januari 2010 - 14:52

    Bas:

    Ik zat al te kijken xD Je zou nog een maandje naar India gaan :D

    Van die cultuur kunnen Nederlanders miss nog wel van leren ;)

    Snap nu beter wat je bedoeld met dat mooie uitzicht! Relaxed! :)


  • 15 Januari 2010 - 17:27

    Jasper:

    Relaxte foto's man! Je had die kangoeroe alleen moeten vangen, had je meteen eten gehad voor de komende tijd en een chique jas!

  • 15 Januari 2010 - 18:07

    Daan:

    Haha, superrelaxed allemaal man!
    Het is wel jammer dat we mekaar niet meer tegen komen hoor, maarja.
    Je hebt nog een maand in australië! Ik zou tasmanië nog wel ff aandoen, en kan je Timo (en Iris:o ) zien, en ben je daar ook weer geweest =)

  • 15 Januari 2010 - 20:16

    Sivan:

    leuke fotooos! is je camara ondertussen niet vol? xx

  • 15 Januari 2010 - 20:27

    Suus:

    Wouw!
    nou schat ik ben weer helemaal gelukkig! bedankt voor je lieve smsje, ik geniet echt van je foto's! en je armbandje leeft nog zo te zien! die van mij ook ;) groetjes aan timo!!! hele dikke zoen (K)

  • 16 Januari 2010 - 12:11

    Fre:

    Naaaah, Sjonnie!
    Gaaf man, jij hebt ook lekkere dagen zo te zien..
    Nou gast, ik ga verder met mn verjaardag vieren (:
    Tot over 2 maanden!! Laaatss

  • 16 Januari 2010 - 18:22

    Anne:


    Wauwww super vet allemaal!! Ik lees erg trouw steeds je verhalen hoor, reageer alleen niet vandaar deze reactie, zodat je nog steeds gelukkig wordt ;)

    xxxx Anne

  • 19 Januari 2010 - 22:12

    Pa & Ma:

    Hoi Joon,

    Jij bent een rasechte avonturier, dat had ik tot voor je vertrek niet zo verwacht. Maar ik ben blij dat je zoveel ervaring opdoet en zo makkelijk contacten legt daar. Van hieruit bezien lijkt het allemaal niet zonder risico, maar op een afstand is dat toch altijd moeilijk in te schatten. Blijf in ieder geval goed oppassen, ik kan niet meer doen dan voor je bidden.
    Heb je intussen al meer inspiratie voor de overgebleven periode? Ik begrijp dat je maar een korte tijd met Timo en Iris samen had.
    Houd de moed erin, en goede reis verder.

    Pa en Ma

  • 22 Januari 2010 - 09:46

    Iris :

    Ja ik wil wel vriendjes worden!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Backpacken!

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2010

Allerlaatste blog!!

03 Maart 2010

Verslagje uit India!

20 Februari 2010

Honderddrieënveertig lifts!

11 Februari 2010

???

01 Februari 2010

Tasmania!
Jonathan

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 21701

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 08 Maart 2010

Backpacken!

Landen bezocht: