Vannacht weg - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Jonathan Breemhaar - WaarBenJij.nu Vannacht weg - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Jonathan Breemhaar - WaarBenJij.nu

Vannacht weg

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg Jonathan

21 September 2009 | Nederland, Boskoop

Ey allemaal,
morgen vroeg vertrek ik alweer voor de grote reis die ik ga maken. Zoals je waarschijnlijk al weet zit ik het komende half jaar in Australië en India! eerst een paar daagjes in de één na grootste stad ter wereld Mumbai(Bombay), Daarna vlieg ik via Dubai naar sydney waar ik zo n 5 maanden rond ga reizen en moet gaan werken om het te overleven en vervolgens ga ik weer naar India voor een maand waar ik ook wat rondtrek en op 16 maart hoop ik weer trug te zijn in Nederland om eindelijk weer mn familie, vrienden en Suze te zien die ik al die tijd moet missen..

Dat is dus een beetje mijn reis, behalve het hotel voor morgennacht, als ik in die ziekgrote stad aankom, heb ik eigenlijk nog niks gepland. ultieme vrijheid dus :) ik zie wel waar ik terecht kom en probeer het beste er van te maken!

Ik hoop dat ik er wat van leer, en natuurlijk dat ik er wat avontuurtjes beleef want daar ga ik voor. en ik zal voor jullie proberen deze avonturen hier op te schrijven, zodra ik egrens internet kan vinden ;)

Je hoort nog van me!

*ojah, best kans dat ik spelfouten maak maar dat komt omdat ik aan dyslectie lijd :p daardoor gebruik ik ook nauwelijks hoofdletters ;)

  • 01 December 2009 - 20:45

    Suus:

    Dat was me een nacht...
    HouVanJe (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boskoop

Backpacken!

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2010

Allerlaatste blog!!

03 Maart 2010

Verslagje uit India!

20 Februari 2010

Honderddrieënveertig lifts!

11 Februari 2010

???

01 Februari 2010

Tasmania!
Jonathan

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 21704

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 08 Maart 2010

Backpacken!

Landen bezocht: